Header image

Rok 2012

Jaro letos přišlo dost pozdě, až na Velikonoce. Ale i o Velikonocích ještě sněžilo a mrzlo. Jakékoli práce na kolejišti tedy bylo možno zahájit až někdy v květnu.

První letošní pohled na kolejiště poté, co slezl sníh.

Když se ale přírodě nechá příliš času na samostatnou aktivitu, tak kolejiště skoro není vidět.


Když jsme kolejiště usilovným mýcením zase přírodě vyrvali, přišel čas na drobné opravy a úpravy.

Pro duralový dvoumetrový most bude vhodné na straně u nádraží vyrobit pískovcové předmostí.

Nový dřevěný most je nutné také usadit, protože se do původních pilířů nevejde. Tak jsme slepili z pískovcových kostiček obě předmostí a nyní nás čeká jejich usazení.



Drobnou úpravou prošlo vedení kolejí před nádražím. Původní (na obrázku) bylo příliš blízko vegetačním tvárnicím a nezničitelný krtek nám neúnavně hrnul zeminu do kolejiva.

Upravili jsme tedy východní zhlaví tak, aby kolej mohla vést dále od vegetačních tvárnic. Pravda, přišli jsme touto úpravou o přímou průjezdnou kolej, ale tento nedostatek nám nepřipadá nijak zásadní.