|
|
Jarní pohled na rozkvetlý porost tunelu. |
|
Celkový pohled na zadní část kolejiště. Lípa z Vysočiny se má čile k světu. |
|
Pohled do nádraží Slívovice. Vpravo v popředí torzo dřevěného mostu, který se definitivně rozpadl vlivem počasí a konstrukčních nedomyšleností. |
|
Vyrobili jsme tedy most nový, opět z bukových hranolků 12x12mm, opět výhradně montovaný, bez použití jakéhokoli lepidla, ale poněkud bytelnější konstrukce. Uvidíme tedy, jak dlouho vydrží. |
|
Konečně se nám asi po třech letech podařilo upravit západní portál tunelu na potřebnou velikost a definitivně ho umístit. |
|
Přístupová pěšinka nám po letech poněkud zchátrala, kačírek se ukázal jako ne zcela vhodný povrch, a šlapací kameny už také žádnou parádu nedělaly. Své také vykonala neustále se sunoucí hlína a všudypřítomní krtci. Tak jsme se rozhodli pro radikální úpravu. Cestičku jsme vytyčili a připravili pro položení dlažebních kostek. |
|
Dlažební kostky jsme pořídili v lomu Dubičná (mezi Úštěkem a Kravařemi), aby dlažba byla tak nějak z místních zdrojů (nechtěli jsme ani vápenec, ani žulu, ani nic zdaleka). |
|
První položené dlažební kostky. |
|
|
|
Netradiční a neokoukaná činnost přilákala dobrovolníky z řad rodinných příslušníků. |
|
... další dobrovolníci. |
|
... a ještě další. |
|
To pak jde práce hezky od ruky. |
|
A chodníček jako nový. Doufejme, že chvíli vydrží. |