 Jaro |
|
 Jaro |
Na kolejišti vypuklo jaro. Z minulého roku máme několik nedodělaných restů, na které tedy nyní přichází řada. |
 Zauhlovací zařízení |
Definitivní usazení zauhlovacího zařízení a koleje k němu |
 Podezdívka |
Betonová podezdívka pod zeď kolem továrního areálu |
 Tovární areál |
Rozpracovaný tovární areál |
 Továrna |
Pohled na již skoro hotové dílo. Usazeny základové desky pod továrnou i vlečka skrz bránu. |
 Továrna |
Celkový pohled na východní cíp kolejiště. Tovární areál a depo. |
 Továrna |
Pohled na továrnu z druhé strany. Zde již areál hotový, včetně čerstvě vysazeného stromu. |
 Lípa |
Do areálu továrny jsme vysadili opravdový strom. Protože na trati provozujeme živou páru, máme živý strom. Echtdampf - echt Baum. Live steam - Live tree. :-) |
 Dokončená mostní konstrukce |
Byla dotvořena nosná konstrukce mostu, spáry mezi jednotlivými mostovkami zaplněny montážní pěnou a celé dílo natřeno barvou na beton. Byly položeny koleje, zatím jen na zkoušku, bez štěrkového lože. |
 Provizorní přemostění |
Aby bylo možno uzavřít okruh, byl budoucí most nahrazen zatím prknem a také byla jen tak zkusmo položena zastávka Podmostí (na obrázku vlevo dole). |
 Nová výhybka |
Pohled na nově usazenou výhybku odbočující z původního okruhu na nový most. |
 Pohled od nádraží |
Pohled na část nové tratě z druhé strany, od nádraží. |
 Kostelík |
Mezi stavby na kolejišti nám přibyl kostelík. |
 Na novém mostě |
Naše menší Regnerka na novém mostě. |