Terén v zimě |
Budoucí kolejiště pod sněhem. Někdy bývá sněhu ještě více, že zcela vyrovná terénní nerovnosti. |
Spojování panelů |
Když sleze sníh, rozmrzne zem a oteplí se natolik, že lze být venku, aniž by člověku umrzly prsty, je čas na další práce. Třeba finální usazení zatáček, spojení panelů a dobetonování přímých úseků. |
Zídka na zkoušku |
Mysleli jsme si, že bychom vyrobili opěrnou zeď z přírodního materiálu (kamenů), ale ukázalo se, že jich nemáme dostatek. Tak přišly ke slovu vegetační tvárnice. Napřed šest kousků na zkoušku. Kromě toho pokračuje betonování základního okruhu. |
Zídka |
Prvních šest tvárnic se osvědčilo. |
Ještě poslední přímý úsek |
Zídku máme, ještě poslední přímý úsek a základní okruh je na světě. A už víme, kudy krtek neproleze ... |
Protažení přímé koleje |
Ze základního okruhu je potřeba protáhnout přímou kolej. Aspoň kousek. A taky už víme, že budeme budovat most, nájezd na most a další větev trati. Nájezd na most je vykolíkovaný. |
Základ trianglu |
Začátek betonování nájezdu na most a položení panelu do trianglu. Poslední akce roku 2005. |